27910
Pozostałe zbiory
W koszyku
Nowe spojrzenie na marketing / Robert Shaw. - Warszawa : Studio Emka, 2001. - 299 s. ; 21 cm.
(The Economist books [seria])
...Spis treści......1.Wstęp .Czas na świeze spojrzenie....Część 1....WSPÓŁCZESNE MITY....2.Jakość...3.Zadowolenie i lojalność klienta....4.Innowacyjność.....5.Wartość.... 6.Technologia informacji....Część @.....NOWE PODEJŚĆIE DO MARKETINGU.....7.Zasady pomiaru marketingu.....8.Wdrażanie nowej strategii marketingowej....Część 3.NARZĘDZIA MARKETINGOWE....9.Narzędzia i podstawowe zasady.....DODATEK....1.Przypisy.....2.Definicje zastosowane w badanich MSAT....3.Objaśneinia pojęć.....
Status dostępności:
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej