Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Dolsk
(8)
Autor
Bach David (finanse)
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Brown Stanley H
(1)
Bukowski Adam (tłumacz)
(1)
Girard Joe
(1)
Mann John David
(1)
Peale Norman P
(1)
Rawik Joanna
(1)
Shaw Robert
(1)
Umińska Marta
(1)
Williams Paul L
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Leksykon
(2)
Marketing
(2)
Biografie
(1)
Bogactwo
(1)
Edith Piaf
(1)
Finanse
(1)
Finanse osobiste
(1)
Inwestycje
(1)
Myślenie
(1)
Oszczędności
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Terroryzm
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(1)
8 wyników Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. Zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Nowe spojrzenie na marketing / Robert Shaw. - Warszawa : Studio Emka, 2001. - 299 s. ; 21 cm.
(The Economist books [seria])
...Spis treści......1.Wstęp .Czas na świeze spojrzenie....Część 1....WSPÓŁCZESNE MITY....2.Jakość...3.Zadowolenie i lojalność klienta....4.Innowacyjność.....5.Wartość.... 6.Technologia informacji....Część @.....NOWE PODEJŚĆIE DO MARKETINGU.....7.Zasady pomiaru marketingu.....8.Wdrażanie nowej strategii marketingowej....Część 3.NARZĘDZIA MARKETINGOWE....9.Narzędzia i podstawowe zasady.....DODATEK....1.Przypisy.....2.Definicje zastosowane w badanich MSAT....3.Objaśneinia pojęć.....
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 C (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Finanse. Leksykon. - Warszawa : Studio Emka, 1997. - 280 s. ; 20 cm.
(The Economist books [seria])
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Marketing. Leksykon. - Warszawa : Studio Emka, 1997. - 254 s. ; 20 cm.
(The Economist books [seria])
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej