Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(8)
Form of Work
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(6)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia Dolsk
(8)
Author
Bach David (finanse)
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Brown Stanley H
(1)
Bukowski Adam (tłumacz)
(1)
Girard Joe
(1)
Mann John David
(1)
Peale Norman P
(1)
Rawik Joanna
(1)
Shaw Robert
(1)
Umińska Marta
(1)
Williams Paul L
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
Leksykon
(2)
Marketing
(2)
Biografie
(1)
Bogactwo
(1)
Edith Piaf
(1)
Finanse
(1)
Finanse osobiste
(1)
Inwestycje
(1)
Myślenie
(1)
Oszczędności
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Terroryzm
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Praca, kariera, pieniądze
(1)
8 results Filter
Other collections
In basket
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. Zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Dolsk
There are copies available to loan: sygn. 1 (1 egz.)
Other collections
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Dolsk
There are copies available to loan: sygn. 1 (1 egz.)
Other collections
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Dolsk
There are copies available to loan: sygn. 929 (1 egz.)
Other collections
In basket
Nowe spojrzenie na marketing / Robert Shaw. - Warszawa : Studio Emka, 2001. - 299 s. ; 21 cm.
(The Economist books [seria])
Subject
...Spis treści......1.Wstęp .Czas na świeze spojrzenie....Część 1....WSPÓŁCZESNE MITY....2.Jakość...3.Zadowolenie i lojalność klienta....4.Innowacyjność.....5.Wartość.... 6.Technologia informacji....Część @.....NOWE PODEJŚĆIE DO MARKETINGU.....7.Zasady pomiaru marketingu.....8.Wdrażanie nowej strategii marketingowej....Część 3.NARZĘDZIA MARKETINGOWE....9.Narzędzia i podstawowe zasady.....DODATEK....1.Przypisy.....2.Definicje zastosowane w badanich MSAT....3.Objaśneinia pojęć.....
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Dolsk
All copies are currently on loan: sygn. 33 C (1 egz.)
No cover
Other collections
In basket
Finanse. Leksykon. - Warszawa : Studio Emka, 1997. - 280 s. ; 20 cm.
(The Economist books [seria])
Subject
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Dolsk
There are copies available to loan: sygn. 33 C (1 egz.)
No cover
Other collections
In basket
Marketing. Leksykon. - Warszawa : Studio Emka, 1997. - 254 s. ; 20 cm.
(The Economist books [seria])
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Dolsk
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Dolsk
There are copies available to loan: sygn. 1 (1 egz.)
Other collections
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Dolsk
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again