Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Dolsk
(7)
Autor
Loska Magdalena
(3)
Bennett Roger
(1)
Gregory Anne
(1)
Krzysztofek Mariusz
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Patten Dave
(1)
Peters Tom
(1)
Schmitt Bernd
(1)
Simonson Alex
(1)
Wilson John R
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Marketing
(2)
Bankowość
(1)
Eksport
(1)
Import
(1)
Organizacja
(1)
Public relations
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Biblioteka Menedżera [seria])
1.PO CO EKSPORTOWAC?..Powody dla których warto eksportować....Jakie możesz napotkać problemy....Należy być realistą.....Czy eksport to coś dla ciebie?...Biorąc na siebie ryzyko....2.JAK PROWADZIĆ EKSPORT......Export houses....Confirming houses....Biura zaopatrzenia....Eksoprt bezpośredni...Czy powinno się korzystać z pomocy pośredników?....Uzgodnienia dotyczace współpracy ....Inne mozliwości.....3.ORGAZNIZACJA EKSPORTU I PROWADZENIE BADAŃ...Organizacja działu eksportu..Jak koorynować prace personelu w dziale eksportu......Badanie zagranicznych rynków ....Analiza danych....Podróże w teren......4.POSZUKIWANIE NABYWCÓW....Kryteria doboru klientów...Wybór rynku: podsumowanie...Gdzie szukać informacji o zagranicznych rynkach....korzystanie z pomocy agentów(przedstawicieli) i dystrybutorów ...Wybierając przedstawiciela.....5.USTALANIE KOSZTÓW I CEN....Wybierając cenę eksportu....Wyniki sprzedaży....INCOTERMS....Wahania kursu wymiany walut....6.CO EKSPORTOWAĆ?....Jaki produkt będzie odpowiedni na danym rynku...Dobór właściwej nazwy dla eksportowanego produktu....Ochrona własności intelektualnej....Gwarancje i troska o klienta.....7.PROMOCJA PRODUKTU....Kampania reklamowa na obcym rynku...Udział w targach i wystawach...Międzynarodowy marketing bezpośredni.....Poczta bezpośrednia...Telemarketing....Międzynarodowe kampanie promocyjne....8.DOSTAWA PRODUKTU DLA KLIENTA....Korzystanie z usług spedytora....Przygotowanie towarów do podróży.....Rodzaj transportu.....Transport droga morską....Ładunek specjalny....Ubezpieczenie przesyłki.....9.WYPEŁNIANIE DOKUMENTÓW.....Otrzymanie zamówienia....Pozwolenie do eksport.....Dokumenty eksportowe.....Kontrakt sprzedaży.....Faktura handlowa....Faktura konsularna....Jednolity dokument administracyjny SAD....Raport z inspekcji towarów przed wysyłką....Karnety ATA....Inne ważne dokumenty.....SITPRO ....Elektroniczna wymiana danych(EDI)....Odprawa celna.....VAT przy eksporcie do krajów UE.....Odbiór towarów obłożonych cłem....Planowanie odprawy celnej.....Reeksport towarów importowanych.....Posumowanie: eksport od poczatku do końca....10.FINANSOWANIE EKSPORTU....Stostowanie weksli płatniczych..Akredytowa dokumentowa....Finansowanie inwestycji długotrwałych....Zabezpieczenia kredytowe....11.PROBLEMY PRAWNE A UZYSKANIE NALEŻNOŚCI....Usługi faktoringowe...Egzekwowanie zadłużenia za granicą....Systemy prawne obowiązujące w różnych krajach.....Rozwiązywanie sporów z klientem....Kontrola wymiany walut...Handel wymienny...12.PLAN EKSPORTU.....Przyczyny podjęcia eksportu....Marketing....Dostawa.....Konkurencja.....Organizacja eksportu....Personel....Transport i dystrybucja....kwestie finansowe....Plany dotyczące nieprzewidzialnych wydatków....13.SPRZEDAŻ DO KRAJÓW EUROPY ZACHODNIEJ....Charakterystyka rynku Europy Zachodniej.....Ujednolicenie procedur związanych z prowadzeniem interesów....Przyszła jednolita waluta....Dlaczego warto eksportowac do krajów Europy Zachodniej?.....Osiągnięcie sukcesu na rynkach Europy Zachodniej.....Prośba rynku....Reklama w Unii Europejskiej....Sektor publiczny....14.SPRZEDAŻ DO KRAJÓW AMERYKI PÓŁNOCNEJ....Stany Zjednoczone ...Korzystając z usług agenta (przedstawiciela)...Kanada...Meksyk....15.AUSTRALIA,NOWA ZELANDIA I REPUBLIKA POŁUDNIOWEJ AFRYKI........Australia ,Nowa Zelandia, Republika Południowej Afryki......16.EKSPORTUJĄC DO JAPONII.....Słowo ostrzeżenia....Rynek japoński....Kobiety.....Zapotrzebowanie na towary importowane....Normy techniczne produktów....Odwiedzając Japonię.....Ochrona własności intelektualne....Reklama....System dystrybucji....Korzystając z usług sogo shosha...System sprzedaży detalicznej.....Przedstwicielstwo lokalne....Odprawa celna....
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Biblioteka Menedżera [seria])
...Spis treści.....Public relations a waga komunikacji wzajemnej....MaryLee Sachs....KOMUNIKOWANIE SIE W MARKETINGU....Rola public relations w marketingu mix....Cztery "P"...Planowanie public relations w marketingu mix.....Integracja marketingowa.....Kampania public relations....Wprowadzenie produktu na rynek...Ulepszenie marki....Public relations w marketingu mix przyszłości ....Proces planowania....Pamela Mounter....KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA ....Dlaczego komunikacja?....Co ludzie chcą wiedzieć....Niektóre techniki komunikacyjne.....Komunikacja i przywództwo: doświadczenie BP Oil......Andrew Mann..STOSUNKI ZE SPOŁECZNOŚCIĄ...Tło...Co to są stosunki ze społecznością?....Dlaczego należy się tym przejmować?....Metody stosowane w programie stosunków ze społecznością...Jeden kawałek łamigłówki...Kryteria wyboru projektu....Polityka dotacji i darowizn....Jak poszerzyć projekt?Kryteria pomiaru i oceny...Zyski związane z programem...Udział pracowników w programie zaangażowania społecznego...Skąd wiemy,że program jest sukcesem ?....Rozszerzanie programu na skalę międzynarodową..Przyszły rozwój..Wniosek....Terrence Collis..FINANSOWE PUBLIC RELATIONS...Jak zdefiniować finansowe public relations?...Podstawowe zadanie....Międzykorporacyjne public relations....W jaki sposób finansowe public relations przyczyniaja się do sukcesu firmy...Zasady rządzące finansowymi public relations....Dlaczego ta dizedzina nabrała aż takiego rozmachu?....Relacje z inwestorami-czy też bywają "społeczne"?.....Koordynacja i konsekwencja....Czas na mówienie i czas na milczenie.....Jak to się ma do innych dziedzin public relations?.....Właśni specjaliści czy konsulting?..Vickers PLC-krótkie studium przypadku....Podsumowanie...Lista działań...Beryl Evans WŁADZA LOKOALNA I RELACJE Z RZĄDEM....Dlaczego liczy sie centralny i lokalny rząd....Definicja public affairs......Rząd centralny i lokalny....Studium przypadku....Punkty kluczowe....Nigel Lawrence..BUSINESS PUBLIC RELATIONS...Prawa klientów...Skąd wiadowmo,że to działa?...Prasa handlowa....Dobre porozumienie...Przygotuj się...Przekazywanie dobrych wiadomości...Połączone siły....Wniosek....Plan Elektywnej kampanii..Sandra Chalmers..PUBLIC RELATIONS DLA ORGANIZACJI NON PROFIT..Misja,,,PR nie dla zysku...Postawa społeczeństwa....Partnerstwo-suma jest większa....Prowizja od usług....Zaangażowanie zainteresowanych stron....Studium przypadku- ludzka twarz...Cele,zadania i realizacja..Sprawdzian efektywności kampanii....John Collard...SPONSORING.....Definicje sponsoringu....Co sprawia,ze sponsoring odnosi sukces?....Co robić, a czego unikać w sponsoringu?..Pakiet sponsoringu....Program agencji public relations.....Malcolm Cowing..PUBLIC RELATIONS A EKOLOGIA...Bądź świadom publicznego zainteresowania...Przemysł chemiczny-w centrum uwagi..Akcja Rhone-Poulenc...Zmiana odbioru publicznego....Zagadnienie recyclingu....Patrząc w przyszłość...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Biblioteka Menedżera [seria])
Spis treści.....Rozdział 1. ...CZYNNOŚCI PRAWNE STANOWIĄCE ŹRÓDŁO ROZSZCZEŃ BANKU....Kredyty ...Pożyczki ...Dyskonto weksli....Gwarancje bankowe...Poręczenia udzielone na podstawie kodeksu cywilnego....Akredytywy dokumentowe....Rozdizał 2...EGZEKWOWANIE NALEŻNOŚCI BANKU Z POSZCZEGÓLNCYH RODZAJÓW ZABEZPIECZEN.......Dochodzenie przez bank roszczeń ....Z weksla ( i czeku )....W przypadku gwarancji......W przypadku poręczenia udzielonego na podstawie kodeksu cywiilnego....W przypadku przelewu wierzytelności.....W przypadku przystąpienia do długu i przejęcia długu....W przypadku ubezpieczenia wierzytelności.....Z przedmiotu zastawu.....Z nieruchomości obciążonej hipoteką....Z rzeczy przewłaszczonej....Uwagi ogólne....Rozdział 3.TYTUŁ WYKONAWCZY.....Tytuł egzekucyjny....Klauzula wykonalności...Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji......Rozdizął 4.BANKOWY TYTUŁ WYKONAWCZY....Klasyfikacja .Zasadnicze skutki prawne......Bankowy tytuł wykonawczy jako dokument urzędowy.....Czynności bankowe......Kwota należności.....Podmiot uprawniony do wystawiania bankowego tytułu wykonawczego....Egzekucja sądowa i egzekucja administracyjna ...Bnkowy tytuł wykonawczy w odniesieniu do wierzytelności nabytych...Ochrona praw dłużnika ..Odpowiednie regulacje w prawie niemieckim.....Rozdział 5.STANOWISKO SĄDU NAJWYŻSZEGO,RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH, PREZESA NARODOWEGO BANKU POLSKIEGO,PROKURATORA GENERALNEGO.....Stanowisko Sądu Najwyższego.....Stanowisko Rzecznika Praw Obywatelskich.....Stanowisko Prezesa Narodowego Banku Polskiego....Stanowiesko Prokuratora Generelnego.......Rozdizał 6.ORZECZENIE TRYBUNAŁU KONSTYTUCYJNEGO....Wnioski.....Statystyka .....Literatura i orzecznictwo...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Biblioteka Menedżera [seria])
Rozdział I .ZROZUMIEĆ PRACOWNIKA ,CZYLI OSOBOWOŚĆ JAKO ŹRÓDŁO PATOLOGII W FIRMIE.......1.1.U źródła zachowania....1.2.Twórczość, czyli kanalizowanie napięć i ucieczka przed niebezpiecznąmonotonią pracy....1.3.Uwzględnić indywiduazlne cechy albo potęgować niezadowolenie...1.4.Socjo- i psychopatogenny charakter zachowań.....Rozdział II....SZUKANIE SWEGO MIEJSCA W FIRMIE ALBO HODOWLA PATOLOGII......2.1.Socjalizacja pracowników a późniejsze patologie...2.2.Niebezpieczny konfromizm.....2.3.Zagrożenie patologiami w kolejnych fazach socjalizacji w przedsiębiorstwie....2.4."Błądzenie" w organizacji....2.5.Konflikt ról.....Rozdział III...PATOLOGIE W ZESPOLE PRACOWNICZYM....3.1.Grupa patologiczna-grupa niepatologiczna...3.2.Siły scalające i dezintegrujące....3.3.Błędy w zarządzaniu zaspołami pracowniczymi...3.4.Pułapki pracy zespołowej...3.5.Kłopoty ze współpracą w zespołach miszanych.........Rozdział IV.......PATOLOGIE -EFEKT WALKI BĄDŹ SKUTEK DOSTOSOWANIA SIĘ DO ORGANIZACJI.....4.1.Kultura-wylęgarnia patologii...4.2.Toksyczne emocje jako część kultury organizacji.....4.3.Przeciw kodeksowi etycznemu.......4.4.Utracona tożsamość...4.5.Manipulacja pracownikami...4.6.Kompleks "zagrożonego stanowska"....4.7.Patologia decyzji....4.8.Sposoby "ucieczki" czyli prawa Parkinsona po uzaleznienie alkoholowe.....4.9.Iluzje i omamy...4.10.Pechowcy-czy samodestrukcja....4.11.Wyzwanie dla zarządzających....
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Biblioteka Menedżera [seria])
Rozdział 1....CO TO JEST MARKETING?...Produkt czy usługi?....Kim jest odbiorca?...Oddzielenie człowieka od jego pieniedzy.....CZy cena jest najważniejsza?....Zalety i korzyści ....Znajdź swój segment rynku...Niech Twój towar sie wyróżnia.....Nie ograniczaj się tylko do jednego produktu.....Pozycjonowanie(plasowanie) produktu.....Poszukując miejsca dla siebie....sieć dystrybucji.....Marża i zysk ...Identyfikacja marki towaru....W poszukiwaniu stałych klientów...Klient nasz pan.....Ustalenie cen a zysk....Polityka cenowa....Niektóre problemy związane z usługami marketingowymi..Cykl zycia produku.....Marketing mix....Plan marketingowy....Podsumowanie...Rozdział 2....BADANIA RYNKU.....Przydatna literatura....Targi i wystawy....Ocena konkurencji...Raparty firm....Testowanie akceptalności produktu...Szukając nowych rynków zbytu...Zakres badań rynkowych.....Rozdział 3....REKLAMA...Myśląc o odbiorcy....Ustalenie celów....Pozycjonowanie ...Gdzie się reklamować....Na jakie medium sie zdecydować.....Nieco żargonu reklamowego....Korzystanie z usług profesjonalnej agencji reklamowej.....Samodzielne projektowanie reklam.....Niektóre często popełnione błędy......Niektóre techniki reklamowe.....Wkładki reklamowe są najskuteczniejsze....Język reklamy...Reklama łączona...Praca nad pozytywnym wizerunkiem firmy....Materiały drukowane....Drukowanie na biurku ....Garść terminów drukarskich...Zdjęcia...Odpowiedzialnośc za produkt....Podsumowanie.....Rozdział 4.....DIRECT RESPONSE MARKETING-MARKETING BEZPOŚREDNI....Gdzie należy szukać zysków...Wykorzystaj do maksimum sprzedaz wysyłkową...Dlaczego poczta bezpośrednia jest efektywna finansowo...Listy konsumentów z uwzględnieniem upodobań....Co wysłać?....Jka powinien wygłądać dobry list informujący....Testuj ,testuj i jeszcze raz testuj.....Wszystko to kosztuje....Sfery rozwoju.....Od drzwi do drzwi...Załóż klub.....Party plan....Poczta elektroniczna i inne atrakcje....Poczta.....Marketing telefoniczny(telemarketing)...Newtwork marketing....Podsumowanie..Rozdział 5....PUBLIC RELATIONS....Cele public relations....Rozumienie zasad funkcjonowania mediów....Inne techniki public relations....Podsumowanie.......Rozdział 6...SPRZEDAWANIE....Ludzie, którzy kupują innych ludzi...Wyznaczenie celu...Poznaj swój produkt....Planując oszczędzasz czas....Jak zręcznie ominąć przeszkodę w postaci sekretarki......Prezentacja.....Czym się martwi kupujący ?.....Naucz się słuchać......Trudni klienci....Znaki gotowości do zakupu.....Taktyka ustępstw....Jak sobie radzić z z zastrzeżeniami......Dodatkowy dostawca....Zamykając transakcję....Inne produkty i inni klienci....Minusy sprzedaży na zasadzie "sprzedaż lub zwrot"......Sztuka demokracji...Rachunki, faktury i warunki płatności......Korzystanie z agentów i pośredników....Sprzedaż telefoniczna.....Podsumowanie...Rozdział 7....INNE TECHNIKI SPRZEDAŻY.....Promocja sprzedaży...Manipulacja cenami.....Budowanie lojalności klientów.....Konkursy.....Prezenty promocyjne......Opakowanie i punkt sprzedaży.....Franchising......Rozdział 8....WYSTAWY I TARGI.....Jak wybrać właściwe targi.....Cele....Koszty....Wystrój stoiska.....Reklama przed targami......Szkolenie personelu i sprzedawanie.....Ciepłe powitanie.....Jeszcze o literaturze.....Zachowaj styl....Po zkaończeniu targów...Podsumowanie......Rozdział 9..... ZABIERAJĄC SIĘ ZA EKSPORT....Jak się to robi w Anglii......Eksport bezpośredni......Spendytorzy.....Gdzie eksportować...Otrzymanie zapłaty.....Kontakty z prasą...Garść terminów związanych z eksportem....Rozdizał 10...NOWE PRODUKTY : INNOWACJE, PATANTY, LICENCJE I WZORNICTWO....O co właściwie tyle zamieszania?...Bądź realista....Zachowaj tajemnicę....Własność intelektualna...Licencje....Jakich można się spodziewać zysków?....Opowieść z morałem....Dwanaście przykazań....
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 C (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Biblioteka Menedżera [seria])
Spis treści......CZęść I ....ESTETYKA JAKO NARZĘDZIE STRATEGII.....1.Estetyka: nowy paradygmat marketingu.....Wódka Absolut: estetyka kontekstu....GAP: reforma sprzedaży detalicznej dzieki estetyce....Linie lotnicze Cathay Pacific: w sercu Azji...Estetyka jak element wyróżniający......Bezkonkurencyjne organizacje stawiają na estetykę....Od korzyści i tworzenia marek do przeżyć....Estetyka w marketingu...Eststyka tworzy wartość.....Estetyka w centrum uwagi całej organizacji....Strategia estetyczna....2.Tworzenia tożsamości i wizerunku a estetyka.....Lucent Technologies: nowa tożsamości....Czynnniki skłaniające so zarządzania tożsamością.....Zarządzanie tożsamością to nie to samo, co zarządzanie marką.....Continental AIrlines: pełne odwołanie tożsamości.....Planowanie tożsamości: przeszłość,teraźniejszość i przyszłość....Jak ta książka może pomóc menadżerom....Struktura: ekspresje firmy-impresje klienta......Część II.ZARZĄDZANIE TOŻSAMOŚCIĄ A ESTETYKA......3.Ekspresje firmy i marki....Ekspresje firmy i marki IBM....Zarządzanie ekspresjami...Publiczny wizerunek organizacji i jej marek....Zarządzanie odmienionymi rodzajami tożsamości....Zarządzanie zmianami tożsamości.....Wyrażanie osobowości organizacji lub jej marek...Związek między warunkiem publicznym i osobowością.....Zastosowanie: Digital Corporation.....Środki planowania w zarządzaniu ekspresjami....Posumowanie.....4.Style.....Starbucks i fenomen mody na kawę...Co to jest "styl"?.....Wzrok: wszystkie spostrzeżenia zaczynają się w oku.....Kształt....Kolor.....Zastosowanie koloru w celu wzmocnienia tożsamości....Czym są kolory dla klientów....Struktura kategorii koloru.....Krój pisma....Dźwięk...Dotyk....Zastosowanie: estetyka materiału firmy...S.D.Warren...Smak i zapach...Tworzenie stylu: synestezja....Zastosowanie : Gilletee...Zadania strategiczne w kontekście kreowania stylu....Modyfikowanie stylu....Cechy stylu...Podsumowanie......5.Tematy.....Herbatniki Pepperidge Farm: tematy charakterystycznej kolekcji....Tematy pełne wyrazu....Wybór tematów w estetyka....Analiza organizacji, jej klientów i konkurentów..Poszukiwanie tematów....Prezentacja tematów....Zadania strategiczne w kontekscie doboru tematów....Podsumowanie....6.Ogólne wrażenia klientów....Four Sensons: dyskretna elegancja....Znaczenie ogólnych wrażeń.....Zmniejszenie przepaści między ekspresjami i impresjami.....Ogólne wrażenie: proces i zawartość....Proces: w jaki sposób klienci formułują ogólne wrażenia....Zawartość: wymiary ogólnych wrażeń....Zastosowanie: Disel...Posumowanie....Część III ...BADANIA I OCHRONA ESTETYKI....7.Badania i narzędzia badawcze w zarządzaniu estetyką.....Badania i pomiar logo firm i marek....Rola badań w zarządzaniu estetyką.....Niebezpieczeństwo dowodów anegdotycznych...Ostrożny stosunek do badań procesu projektowania...Badania służące planowaniu tożsamości....Podstawowe narzędzia badawcze....Ocena status quo....Określenie kierunku, w którym należy zmeirzać.....Tworzenie projektu....Monitorowanie i obserwowanie.....Posumowanie....8.Ochrona estetyki i tożsamości.....taco Cabana kontra Two Pesos: dwie restauracje spierają się o tożsamość....Kwestie prawne w przypadku tożsamości.....Tożsamość jako usankcjowanie prawnie bariera współzawodnictwa..Ochrona marek przed omyłkowym rozpoznaniem.....Ochrona tożsamości przed pomyłakami....Szczególne wymagania dotyczące ochrony estetyki tożsamości......Ochrona wizerunku....Zarządzanie procesem ochrony prawnej.....Jak soebie radzić z naruszeniem naszej tożsamości.....Podsumowanie....Cęść IV....Globalne zarządzanie tożsamością.....9.Zarządzanie tożsamością globalną....Lego: uniwersalna koncepcja zabawy rodem z Danii....Tamagotchi: japońskie zwierzątko wirtualne....Kluczowe zadania w kontekście kreowania tożsamości globalnej....Czy tożsamość standaryzować czy dostosować do warunków lokalnych....Czynniki: organizacja-współzawodnictwo...Czynniki kulturowe....Czynniki kategorii branży i produktu....nastawienie wobec zagranicznych wizerunków.....Style i tematy w zarządzaniu tożsamością globalną....Zastosowanie: Bosch a Azji Wschodniej.....Zastosowanie: Motorola w Chinach...Podsumowanie....10.Miejsce i środowiska sprzedaży detalicznej...Godiva: zapadające w pamięci czekoladowe doświadczenie.....Nike: od obuwia sportowego po "estetyczny totalitaryzm"....Estetyka w punktach sprzedaży detalicznej i środowisku handlowym....Zadania strategiczne stojące przed detalistami i producentami....tożsamość nowoczesnego punktu sprzedaży detalicznej.....Zastosowanie: Ann Taylor....Przestzenie środowiskowe...Zarządzanie estetyką sprzedaży detalicznje i estetyką środowiska...cyberprzestrzenie....11.Tożsamość firmy i marki w Internecie.....Strona internetowa nowego modelu "garbusa"....Netscape i Yahoo!...Sieć World Wide Web(WWW) jako narzędzue marketingowe...Sieć World Wide Web jako element tożsamości....Unikatowe właściwości sieci.....Tworzenie tożsamości w sieci....Przyszłość, czyli teraz: ulotne wizerunki i rodzaje tożsamości wirtualnej....
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Biblioteka Menedżera [seria])
Spis treści....1.Poszukując dostawcó.....2.Handel zagraniczny i zasady płatności.....3.Warunki sprzedaży i kontrakty sprzedaży.....4.Transport towarów...5. Procedury importowe.....6.Dokumenty przewozowe.....7.Organizacja działu importu w przedsiębiorstwie....8.Kraje UE...9.Kraje uprzemysłowione...10.Reszta świata.....11.Niezbędne informacje...Ważniejsze terminy ......Wzór umowy o przedstawicielstwo.....Wzór umowy o dystrybucji...Kilka przydatnych adresów....
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej