27798
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Biblioteka Menedżera [seria])
Rozdział I .ZROZUMIEĆ PRACOWNIKA ,CZYLI OSOBOWOŚĆ JAKO ŹRÓDŁO PATOLOGII W FIRMIE.......1.1.U źródła zachowania....1.2.Twórczość, czyli kanalizowanie napięć i ucieczka przed niebezpiecznąmonotonią pracy....1.3.Uwzględnić indywiduazlne cechy albo potęgować niezadowolenie...1.4.Socjo- i psychopatogenny charakter zachowań.....Rozdział II....SZUKANIE SWEGO MIEJSCA W FIRMIE ALBO HODOWLA PATOLOGII......2.1.Socjalizacja pracowników a późniejsze patologie...2.2.Niebezpieczny konfromizm.....2.3.Zagrożenie patologiami w kolejnych fazach socjalizacji w przedsiębiorstwie....2.4."Błądzenie" w organizacji....2.5.Konflikt ról.....Rozdział III...PATOLOGIE W ZESPOLE PRACOWNICZYM....3.1.Grupa patologiczna-grupa niepatologiczna...3.2.Siły scalające i dezintegrujące....3.3.Błędy w zarządzaniu zaspołami pracowniczymi...3.4.Pułapki pracy zespołowej...3.5.Kłopoty ze współpracą w zespołach miszanych.........Rozdział IV.......PATOLOGIE -EFEKT WALKI BĄDŹ SKUTEK DOSTOSOWANIA SIĘ DO ORGANIZACJI.....4.1.Kultura-wylęgarnia patologii...4.2.Toksyczne emocje jako część kultury organizacji.....4.3.Przeciw kodeksowi etycznemu.......4.4.Utracona tożsamość...4.5.Manipulacja pracownikami...4.6.Kompleks "zagrożonego stanowska"....4.7.Patologia decyzji....4.8.Sposoby "ucieczki" czyli prawa Parkinsona po uzaleznienie alkoholowe.....4.9.Iluzje i omamy...4.10.Pechowcy-czy samodestrukcja....4.11.Wyzwanie dla zarządzających....
Status dostępności:
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej