27798
Other collections
In basket
(Biblioteka Menedżera [seria])
Rozdział I .ZROZUMIEĆ PRACOWNIKA ,CZYLI OSOBOWOŚĆ JAKO ŹRÓDŁO PATOLOGII W FIRMIE.......1.1.U źródła zachowania....1.2.Twórczość, czyli kanalizowanie napięć i ucieczka przed niebezpiecznąmonotonią pracy....1.3.Uwzględnić indywiduazlne cechy albo potęgować niezadowolenie...1.4.Socjo- i psychopatogenny charakter zachowań.....Rozdział II....SZUKANIE SWEGO MIEJSCA W FIRMIE ALBO HODOWLA PATOLOGII......2.1.Socjalizacja pracowników a późniejsze patologie...2.2.Niebezpieczny konfromizm.....2.3.Zagrożenie patologiami w kolejnych fazach socjalizacji w przedsiębiorstwie....2.4."Błądzenie" w organizacji....2.5.Konflikt ról.....Rozdział III...PATOLOGIE W ZESPOLE PRACOWNICZYM....3.1.Grupa patologiczna-grupa niepatologiczna...3.2.Siły scalające i dezintegrujące....3.3.Błędy w zarządzaniu zaspołami pracowniczymi...3.4.Pułapki pracy zespołowej...3.5.Kłopoty ze współpracą w zespołach miszanych.........Rozdział IV.......PATOLOGIE -EFEKT WALKI BĄDŹ SKUTEK DOSTOSOWANIA SIĘ DO ORGANIZACJI.....4.1.Kultura-wylęgarnia patologii...4.2.Toksyczne emocje jako część kultury organizacji.....4.3.Przeciw kodeksowi etycznemu.......4.4.Utracona tożsamość...4.5.Manipulacja pracownikami...4.6.Kompleks "zagrożonego stanowska"....4.7.Patologia decyzji....4.8.Sposoby "ucieczki" czyli prawa Parkinsona po uzaleznienie alkoholowe.....4.9.Iluzje i omamy...4.10.Pechowcy-czy samodestrukcja....4.11.Wyzwanie dla zarządzających....
Availability:
Wypożyczalnia Dolsk
There are copies available to loan: sygn. 33 C (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again