27798
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Biblioteka Menedżera [seria])
Spis treści......CZęść I ....ESTETYKA JAKO NARZĘDZIE STRATEGII.....1.Estetyka: nowy paradygmat marketingu.....Wódka Absolut: estetyka kontekstu....GAP: reforma sprzedaży detalicznej dzieki estetyce....Linie lotnicze Cathay Pacific: w sercu Azji...Estetyka jak element wyróżniający......Bezkonkurencyjne organizacje stawiają na estetykę....Od korzyści i tworzenia marek do przeżyć....Estetyka w marketingu...Eststyka tworzy wartość.....Estetyka w centrum uwagi całej organizacji....Strategia estetyczna....2.Tworzenia tożsamości i wizerunku a estetyka.....Lucent Technologies: nowa tożsamości....Czynnniki skłaniające so zarządzania tożsamością.....Zarządzanie tożsamością to nie to samo, co zarządzanie marką.....Continental AIrlines: pełne odwołanie tożsamości.....Planowanie tożsamości: przeszłość,teraźniejszość i przyszłość....Jak ta książka może pomóc menadżerom....Struktura: ekspresje firmy-impresje klienta......Część II.ZARZĄDZANIE TOŻSAMOŚCIĄ A ESTETYKA......3.Ekspresje firmy i marki....Ekspresje firmy i marki IBM....Zarządzanie ekspresjami...Publiczny wizerunek organizacji i jej marek....Zarządzanie odmienionymi rodzajami tożsamości....Zarządzanie zmianami tożsamości.....Wyrażanie osobowości organizacji lub jej marek...Związek między warunkiem publicznym i osobowością.....Zastosowanie: Digital Corporation.....Środki planowania w zarządzaniu ekspresjami....Posumowanie.....4.Style.....Starbucks i fenomen mody na kawę...Co to jest "styl"?.....Wzrok: wszystkie spostrzeżenia zaczynają się w oku.....Kształt....Kolor.....Zastosowanie koloru w celu wzmocnienia tożsamości....Czym są kolory dla klientów....Struktura kategorii koloru.....Krój pisma....Dźwięk...Dotyk....Zastosowanie: estetyka materiału firmy...S.D.Warren...Smak i zapach...Tworzenie stylu: synestezja....Zastosowanie : Gilletee...Zadania strategiczne w kontekście kreowania stylu....Modyfikowanie stylu....Cechy stylu...Podsumowanie......5.Tematy.....Herbatniki Pepperidge Farm: tematy charakterystycznej kolekcji....Tematy pełne wyrazu....Wybór tematów w estetyka....Analiza organizacji, jej klientów i konkurentów..Poszukiwanie tematów....Prezentacja tematów....Zadania strategiczne w kontekscie doboru tematów....Podsumowanie....6.Ogólne wrażenia klientów....Four Sensons: dyskretna elegancja....Znaczenie ogólnych wrażeń.....Zmniejszenie przepaści między ekspresjami i impresjami.....Ogólne wrażenie: proces i zawartość....Proces: w jaki sposób klienci formułują ogólne wrażenia....Zawartość: wymiary ogólnych wrażeń....Zastosowanie: Disel...Posumowanie....Część III ...BADANIA I OCHRONA ESTETYKI....7.Badania i narzędzia badawcze w zarządzaniu estetyką.....Badania i pomiar logo firm i marek....Rola badań w zarządzaniu estetyką.....Niebezpieczeństwo dowodów anegdotycznych...Ostrożny stosunek do badań procesu projektowania...Badania służące planowaniu tożsamości....Podstawowe narzędzia badawcze....Ocena status quo....Określenie kierunku, w którym należy zmeirzać.....Tworzenie projektu....Monitorowanie i obserwowanie.....Posumowanie....8.Ochrona estetyki i tożsamości.....taco Cabana kontra Two Pesos: dwie restauracje spierają się o tożsamość....Kwestie prawne w przypadku tożsamości.....Tożsamość jako usankcjowanie prawnie bariera współzawodnictwa..Ochrona marek przed omyłkowym rozpoznaniem.....Ochrona tożsamości przed pomyłakami....Szczególne wymagania dotyczące ochrony estetyki tożsamości......Ochrona wizerunku....Zarządzanie procesem ochrony prawnej.....Jak soebie radzić z naruszeniem naszej tożsamości.....Podsumowanie....Cęść IV....Globalne zarządzanie tożsamością.....9.Zarządzanie tożsamością globalną....Lego: uniwersalna koncepcja zabawy rodem z Danii....Tamagotchi: japońskie zwierzątko wirtualne....Kluczowe zadania w kontekście kreowania tożsamości globalnej....Czy tożsamość standaryzować czy dostosować do warunków lokalnych....Czynniki: organizacja-współzawodnictwo...Czynniki kulturowe....Czynniki kategorii branży i produktu....nastawienie wobec zagranicznych wizerunków.....Style i tematy w zarządzaniu tożsamością globalną....Zastosowanie: Bosch a Azji Wschodniej.....Zastosowanie: Motorola w Chinach...Podsumowanie....10.Miejsce i środowiska sprzedaży detalicznej...Godiva: zapadające w pamięci czekoladowe doświadczenie.....Nike: od obuwia sportowego po "estetyczny totalitaryzm"....Estetyka w punktach sprzedaży detalicznej i środowisku handlowym....Zadania strategiczne stojące przed detalistami i producentami....tożsamość nowoczesnego punktu sprzedaży detalicznej.....Zastosowanie: Ann Taylor....Przestzenie środowiskowe...Zarządzanie estetyką sprzedaży detalicznje i estetyką środowiska...cyberprzestrzenie....11.Tożsamość firmy i marki w Internecie.....Strona internetowa nowego modelu "garbusa"....Netscape i Yahoo!...Sieć World Wide Web(WWW) jako narzędzue marketingowe...Sieć World Wide Web jako element tożsamości....Unikatowe właściwości sieci.....Tworzenie tożsamości w sieci....Przyszłość, czyli teraz: ulotne wizerunki i rodzaje tożsamości wirtualnej....
Status dostępności:
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej