27798
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
Rozdział 1...Tworzenie planu strategicznego....Rozdział 2....Marketingowe podejście....Rozdizał 3.....Produkty i usługi......Rozdział 4....Klienci obecni i klienci potencjalni...Rozdział 5...Analiza konkurencji...Rozdział 6....Ustalenie cen, lokalizacja oraz metody sprzedaży...Rozdział 7..Mocne i słabe strony firmy....Rozdział.8... Promocja ...Rozdział 9.... Marketing strategiczny.....Rozdział 10...Plan marketingowy....Rozdział 11...Plan działań marketingowych....Załącznik 1...Pytania i szkic planu marketingowego....Załącznik 2...Plan marketingowy amerykańskiej firmy Delicious Delectables.....Załącznik 3...Plan marketingowy polskiej firmy VITAL ...słowniczek terminów..
Status dostępności:
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej