27798
No cover
Other collections
In basket
...Spis treści...Rozdział 1....Marketing bezpośredni-co to jest???....1.Kierunki ewolucji koncepcji marketingu.....2.Definicja marketingu bezpośredniego....Rozdział 2.Kompozycja instrumentów działania w marketingu bezpośrednim....1.Model marketingu mix....2.Lista i baza danych warunkiem działania instrumentów marketingowych....3.Promocja....4.Dystrybucja....5.Usługi dla klienta....6.Lojalny klient(przyjaciel)...7.Koncepcja marketingu bezpośredniego na tle istniejących teorii i badań marketingowych....Rozdział 3.Warunki zewnętrzne funkcjonaowania marketingu bezpośredniego....1.Marketing a otoczenie....2.Okloiczności sprzyjające (szanse) ...a.Zmiany demograficzne i zmiany w stylu zycia...b.Wzrastająca potzreba indywidualizacji i tożsamości klientów...c.Zmiany wywołane rozwojem techniki...d.Zatłoczenie rynku towarami-ograniczenie możliwości konkurencji cenowo-produktowej......e.Słabnące oddziaływanie reklamy masowej....3.Bariery utrudniające rozwój (zagrożenia) ...a.Integracja w prywatność...b.Koniecznmość prowadzenia strategii długookresowej....4.Marketing bezpośredni a realia gospodarki polskiej.....
Availability:
Wypożyczalnia Dolsk
All copies are currently unavailable
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again