27798
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
...Spis treści...Rozdział 1....Marketing bezpośredni-co to jest???....1.Kierunki ewolucji koncepcji marketingu.....2.Definicja marketingu bezpośredniego....Rozdział 2.Kompozycja instrumentów działania w marketingu bezpośrednim....1.Model marketingu mix....2.Lista i baza danych warunkiem działania instrumentów marketingowych....3.Promocja....4.Dystrybucja....5.Usługi dla klienta....6.Lojalny klient(przyjaciel)...7.Koncepcja marketingu bezpośredniego na tle istniejących teorii i badań marketingowych....Rozdział 3.Warunki zewnętrzne funkcjonaowania marketingu bezpośredniego....1.Marketing a otoczenie....2.Okloiczności sprzyjające (szanse) ...a.Zmiany demograficzne i zmiany w stylu zycia...b.Wzrastająca potzreba indywidualizacji i tożsamości klientów...c.Zmiany wywołane rozwojem techniki...d.Zatłoczenie rynku towarami-ograniczenie możliwości konkurencji cenowo-produktowej......e.Słabnące oddziaływanie reklamy masowej....3.Bariery utrudniające rozwój (zagrożenia) ...a.Integracja w prywatność...b.Koniecznmość prowadzenia strategii długookresowej....4.Marketing bezpośredni a realia gospodarki polskiej.....
Status dostępności:
Wypożyczalnia Dolsk
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej