27798
Brak okładki
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Biblioteka Menedżera [seria])
...Spis treści.....Public relations a waga komunikacji wzajemnej....MaryLee Sachs....KOMUNIKOWANIE SIE W MARKETINGU....Rola public relations w marketingu mix....Cztery "P"...Planowanie public relations w marketingu mix.....Integracja marketingowa.....Kampania public relations....Wprowadzenie produktu na rynek...Ulepszenie marki....Public relations w marketingu mix przyszłości ....Proces planowania....Pamela Mounter....KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA ....Dlaczego komunikacja?....Co ludzie chcą wiedzieć....Niektóre techniki komunikacyjne.....Komunikacja i przywództwo: doświadczenie BP Oil......Andrew Mann..STOSUNKI ZE SPOŁECZNOŚCIĄ...Tło...Co to są stosunki ze społecznością?....Dlaczego należy się tym przejmować?....Metody stosowane w programie stosunków ze społecznością...Jeden kawałek łamigłówki...Kryteria wyboru projektu....Polityka dotacji i darowizn....Jak poszerzyć projekt?Kryteria pomiaru i oceny...Zyski związane z programem...Udział pracowników w programie zaangażowania społecznego...Skąd wiemy,że program jest sukcesem ?....Rozszerzanie programu na skalę międzynarodową..Przyszły rozwój..Wniosek....Terrence Collis..FINANSOWE PUBLIC RELATIONS...Jak zdefiniować finansowe public relations?...Podstawowe zadanie....Międzykorporacyjne public relations....W jaki sposób finansowe public relations przyczyniaja się do sukcesu firmy...Zasady rządzące finansowymi public relations....Dlaczego ta dizedzina nabrała aż takiego rozmachu?....Relacje z inwestorami-czy też bywają "społeczne"?.....Koordynacja i konsekwencja....Czas na mówienie i czas na milczenie.....Jak to się ma do innych dziedzin public relations?.....Właśni specjaliści czy konsulting?..Vickers PLC-krótkie studium przypadku....Podsumowanie...Lista działań...Beryl Evans WŁADZA LOKOALNA I RELACJE Z RZĄDEM....Dlaczego liczy sie centralny i lokalny rząd....Definicja public affairs......Rząd centralny i lokalny....Studium przypadku....Punkty kluczowe....Nigel Lawrence..BUSINESS PUBLIC RELATIONS...Prawa klientów...Skąd wiadowmo,że to działa?...Prasa handlowa....Dobre porozumienie...Przygotuj się...Przekazywanie dobrych wiadomości...Połączone siły....Wniosek....Plan Elektywnej kampanii..Sandra Chalmers..PUBLIC RELATIONS DLA ORGANIZACJI NON PROFIT..Misja,,,PR nie dla zysku...Postawa społeczeństwa....Partnerstwo-suma jest większa....Prowizja od usług....Zaangażowanie zainteresowanych stron....Studium przypadku- ludzka twarz...Cele,zadania i realizacja..Sprawdzian efektywności kampanii....John Collard...SPONSORING.....Definicje sponsoringu....Co sprawia,ze sponsoring odnosi sukces?....Co robić, a czego unikać w sponsoringu?..Pakiet sponsoringu....Program agencji public relations.....Malcolm Cowing..PUBLIC RELATIONS A EKOLOGIA...Bądź świadom publicznego zainteresowania...Przemysł chemiczny-w centrum uwagi..Akcja Rhone-Poulenc...Zmiana odbioru publicznego....Zagadnienie recyclingu....Patrząc w przyszłość...
Status dostępności:
Wypożyczalnia Dolsk
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej