27798
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Biblioteka Menedżera [seria])
Rozdział 1....CO TO JEST MARKETING?...Produkt czy usługi?....Kim jest odbiorca?...Oddzielenie człowieka od jego pieniedzy.....CZy cena jest najważniejsza?....Zalety i korzyści ....Znajdź swój segment rynku...Niech Twój towar sie wyróżnia.....Nie ograniczaj się tylko do jednego produktu.....Pozycjonowanie(plasowanie) produktu.....Poszukując miejsca dla siebie....sieć dystrybucji.....Marża i zysk ...Identyfikacja marki towaru....W poszukiwaniu stałych klientów...Klient nasz pan.....Ustalenie cen a zysk....Polityka cenowa....Niektóre problemy związane z usługami marketingowymi..Cykl zycia produku.....Marketing mix....Plan marketingowy....Podsumowanie...Rozdział 2....BADANIA RYNKU.....Przydatna literatura....Targi i wystawy....Ocena konkurencji...Raparty firm....Testowanie akceptalności produktu...Szukając nowych rynków zbytu...Zakres badań rynkowych.....Rozdział 3....REKLAMA...Myśląc o odbiorcy....Ustalenie celów....Pozycjonowanie ...Gdzie się reklamować....Na jakie medium sie zdecydować.....Nieco żargonu reklamowego....Korzystanie z usług profesjonalnej agencji reklamowej.....Samodzielne projektowanie reklam.....Niektóre często popełnione błędy......Niektóre techniki reklamowe.....Wkładki reklamowe są najskuteczniejsze....Język reklamy...Reklama łączona...Praca nad pozytywnym wizerunkiem firmy....Materiały drukowane....Drukowanie na biurku ....Garść terminów drukarskich...Zdjęcia...Odpowiedzialnośc za produkt....Podsumowanie.....Rozdział 4.....DIRECT RESPONSE MARKETING-MARKETING BEZPOŚREDNI....Gdzie należy szukać zysków...Wykorzystaj do maksimum sprzedaz wysyłkową...Dlaczego poczta bezpośrednia jest efektywna finansowo...Listy konsumentów z uwzględnieniem upodobań....Co wysłać?....Jka powinien wygłądać dobry list informujący....Testuj ,testuj i jeszcze raz testuj.....Wszystko to kosztuje....Sfery rozwoju.....Od drzwi do drzwi...Załóż klub.....Party plan....Poczta elektroniczna i inne atrakcje....Poczta.....Marketing telefoniczny(telemarketing)...Newtwork marketing....Podsumowanie..Rozdział 5....PUBLIC RELATIONS....Cele public relations....Rozumienie zasad funkcjonowania mediów....Inne techniki public relations....Podsumowanie.......Rozdział 6...SPRZEDAWANIE....Ludzie, którzy kupują innych ludzi...Wyznaczenie celu...Poznaj swój produkt....Planując oszczędzasz czas....Jak zręcznie ominąć przeszkodę w postaci sekretarki......Prezentacja.....Czym się martwi kupujący ?.....Naucz się słuchać......Trudni klienci....Znaki gotowości do zakupu.....Taktyka ustępstw....Jak sobie radzić z z zastrzeżeniami......Dodatkowy dostawca....Zamykając transakcję....Inne produkty i inni klienci....Minusy sprzedaży na zasadzie "sprzedaż lub zwrot"......Sztuka demokracji...Rachunki, faktury i warunki płatności......Korzystanie z agentów i pośredników....Sprzedaż telefoniczna.....Podsumowanie...Rozdział 7....INNE TECHNIKI SPRZEDAŻY.....Promocja sprzedaży...Manipulacja cenami.....Budowanie lojalności klientów.....Konkursy.....Prezenty promocyjne......Opakowanie i punkt sprzedaży.....Franchising......Rozdział 8....WYSTAWY I TARGI.....Jak wybrać właściwe targi.....Cele....Koszty....Wystrój stoiska.....Reklama przed targami......Szkolenie personelu i sprzedawanie.....Ciepłe powitanie.....Jeszcze o literaturze.....Zachowaj styl....Po zkaończeniu targów...Podsumowanie......Rozdział 9..... ZABIERAJĄC SIĘ ZA EKSPORT....Jak się to robi w Anglii......Eksport bezpośredni......Spendytorzy.....Gdzie eksportować...Otrzymanie zapłaty.....Kontakty z prasą...Garść terminów związanych z eksportem....Rozdizał 10...NOWE PRODUKTY : INNOWACJE, PATANTY, LICENCJE I WZORNICTWO....O co właściwie tyle zamieszania?...Bądź realista....Zachowaj tajemnicę....Własność intelektualna...Licencje....Jakich można się spodziewać zysków?....Opowieść z morałem....Dwanaście przykazań....
Status dostępności:
Wypożyczalnia Dolsk
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 C (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej